Thursday 14 February 2013

Razak Baginda Mati Pucuk, Deepak Ada Cuba Ka?



MALAYSIAN Chronicles milik Naib Presiden PKR, Tien Chua ini memang terkenal dengan cerita-cerita satira politik dan rasis, disamping cut & paste artikel dari blog lain masuk ke dalam laman web tersebut.

Penulis masih ingat ketika isu pelanggan cina KFC diserang pekerja restoran makanan segera tersebut yang naik angin dengan komen rasis kerana lambat mendapat ayam, Malaysia Chronicles adalah laman web yang paling aktifi melepaskan komen-komen berbaur rasis melampau sehingga mendapat perhatian SKMM.

Kali ini Malaysian Chronicles buat cerita palsu lagi apabila menampilkan penjual karpet paling tidak berkredebiliti, Deepak Jaikirshan yang mendakwa Razak Baginda mati pucuk dan dengan itu tidak mampu membuat mendiang Altantunya mengandung!!

Kelakar, kelakar.

Apa yang cuba dibuktikan disitu?  Konon bukan Razak Baginda yang mengandungkan Altantunya, tapi orang lain?  Itu nak tuduh Perdana Menterilah tu, bukan kita tak tau.  3 kali Perdana Menteri bersumpah dah tak kenal Altantunya dan Anwar Ibrahim pun tidak bukti nak menunjukkan sumpah itu salah.

Tien Chua tak pernah dengar perkataan viagra ka?  Dengan pil itu, apa yang layu pun boleh ‘mekar’ semula tau!!  Bodoh punya dakwaan.

Lagipun, sepanjang yang penulis tahu, peranan Deepak dalam Altantunya saga ini tidak lebih sebagai orang yang ada pengetahuan mengenai statutory declaration kedua yang dibuat penyiasat persendirian P Balasubramaniam mengenai pembabitan Perdana Menteri dan isteri dalam pembunuhan tersebut.

Sejak bila pula Deepak ada peranan dalam soal hubungan Razak Baginda dengan Altantunya?  Dimana buktinya, laporan doktor, bomoh, tabib atau paling tidak pakar patalogi kegemaran Pakatan, Dr Pornthip?  Kalau tidak, macam mana Deepak tau, apa dia pernah test pelir Razak Baginda ke?

Oh ya, bila membabitkan Deepak, ia boleh jadi satu antara dua, sama ada Deepak benar-benar ada sebut perkara itu kepada Malaysian Chronicles atau Tien Chua (yang mengendalikan Malaysian Chronicles) sengaja mencipta perkara tersebut seperti mana Tien Chua cipta gambar palsu Razak Baginda, Najib dan Altantunya.

Umum tahu Deepak sebelum ini sudah beberapa kali menafikan pembabitannya dalam beberapa perkara yang didakwa pembangkang sebagai melibatkannya, antaranya dakwaan dia yang menulis buku Black Rose, dan dokumen pembelian barang kemas yang di dakwa Rafizi dibeli syarikat Deepak untuk Datin Sri Rosmah Mansor.

Cakap pasal buku Black Rose ini, pembangkang masih tak puas hati dengan penafian Deepak, sudah pun mewar-warkan penerbitan Black Rose 2 yang turut didakwa ditulis Deepak!!!

Nampak tak, bodoh tak bodoh puak kera pembangkang ni bila dah terdesak.

Berhentilah buat cerita bohong pasal kaitan Perdana Menteri dengan Altantunya ni Tien Chua ooii, Anwar ooii, Deepak ooii.  Rakyat makin lama makin muak dan menyampah dengan strategi macam ini, anyway, siapa yang bodoh sangat nak percaya tu?

Anwar punya terang berzina dengan pelacur dalam video taknak percaya, yang bukan-bukan ini pulak yang diangkatnya macam bukti melampaui keraguan munasabah.  Betul-betul badigol.

Sumber

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...