Wednesday 13 February 2013

Pakatan Rakyat Akan Bela Leong Pei Koe Hingga Titusan darah Terakhir, Piirahh!!


Seperti yang dijangka, Pakatan Rakyat akan membela Ahli Cina DAP, Leong Pei Koe di atas kelucahan melampau kepada Permaisuri Agong baru-baru ini. Kempen telah bermula untuk membela cina DAP ni. Teman yakin Pakatan Rakyat akan berjuang berhabis-habisan bagi menyelamatkan Cina DAP celaka ini yang menghina Permaisuri Agong dan Orang Melayu sendiri. 

Belum lagi DAP dapat memerintah Malaysia, sikap kurang ajar Cina DAP ini melampau hingga menghina sedemikian rupa. Cuba fikirkan balik ungkapan Cina DAP celaka ini " polis Melayu tidak ada kuasa kerana Pulau Pinang adalah hak milik Cina. Bila pulak Pulau Pinang Cina yang punya! Kurang ajar punya CELAKA! SEDAR LA DIRI SIKIT CINA HANYA MEREMPAT KAT NEGARA ORANG!  BALIK TONGSAN LA! Sepatutnya orang Cina harus berterima kasih kepada orang Melayu sebab berkompromi untuk bagi kewarganegaraan. Orang Melayu tak pernah ungkit pun. Teman rasa malu bila ada dikalangan cai-cai PR dan puak-puak PAS yang menyokong cina sekor ni. Teraniaya la gamaknya! Ptuii!PT 

Itulah gambaran sebenar DAP kepada orang Melayu. Hanya boleh jadi pencacai-pencacai sahaja. Jadi pak turut kepada Cina DAP. Sebaliknya, niat DAP hanya untuk memerintah Malaysia dengan cara sendiri seperti apa yang berlaku di Singapura. Konsep Malaysian Malaysian yang pernah dicanangkan oleh DAP masih subur dalam diam. Cuma Melayu dalam PAS masih buta dengan taburan wang ringgit dan jawatan yang diberi oleh DAP. Orang Melayu dalam diam kena sembelih sekor-sekor.

Masih ada lagi Melayu yang bodoh tuli tak memahami kerana ada sekor dua Melayu dalam PAS dan PKR jadi balaci untuk pertahankan wadah DAP lahanat ini. Bukti dan contoh dah ada didepan mata. Fikir-fikirkan lah..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...