Wednesday 23 January 2013

Nak Tengok Muka Barua Isu Kalimah Allah


Ini kisah barua-barua yang menjual Kalimah Allah pada DAP dan agama Kristian. Kalau rasa tak kenal lagi, kome boleh tengok muka-muka baik didepan, dalam jahat macam hantu polong. heee.. Pakai lebai tapi jahat macam syaitan! Kerana mengidam Putrajaya, sanggup digadai agama Islam demi mencapai cita-cita peribadi.  DAP menunggang barua-barua ni macam babi belaan. DAP sanggup untuk memecahbelahkan Islam demi mementingkan undi dari pengundi beragama Kristian.

Kebijaksanaan DAP memecah belahkan orang Islam hingga PAS yang mendakwa sebagai Parti Islam terpaksa akur dengan kekuatan DAP. Seperti telah dipukau menurut perintah DAP walaupun Islam itu dihina dan dikeji. Kalau ikutkan ceramah-ceramah deme ni, Islam menjadi tunggak penjuangan tapi Kalimah Allah sendiri tak terjaga bagaimana mahu menegakkan syiar Islam. Fikir-fikirkan lah..

1 comment:

  1. doakan sajalah semoga diberikan petunjuk oleh Allah SWT. rasanya sudah terlalu banyak teguran diberikan namum tetap juga ditakuk yang sama.

    perkara yang ditakuti sebenarnya ialah, dek kerana mereka mereka itu, agama, bangsa dan negara akan tergadai. mereka mereka itu tidak mungkin mengaku tapi kerosakan sudah pun didapati. diantara pengikut pengikut PAS, ada juga saudara mara kita dan mungkin dari keluarga juga.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...