Monday 21 January 2013

BN Menang SPR Tipu, PR Menang SPR Jujur! Tebaik!


Ini satu lagi lahanat negara. Semuanya nak pusing. Dah cuba politik ugut-ugut. Mat Sabun dah meroyan lagi. Mat Sabun nak ugut demontasi jalanan jika Pakatan Rakyat kalah. Weh! Kalau dah kalah, kalah la. Memang jenis nak merosak negara. Kalau diikutkan patut ditangkap aje penghasut ni! Jangan dibiarkan berleluasa.

Mat Sabun sudah mengetahui, kegagalan Himpunan Beruk-Beruk di Stadium Merdeka tempohari menunjukkan tanda-tanda kekalahan teruk Pakatan Rakyat dalam PRU 13 nanti. Jadi, keadaan sangat mendesak untuk memahkotakan Anwar China Doll menjadi Perdana Menteri. Mat Sabun dipetik berkata beliau berjanji akan menghimpunkan lebih ramai rakyat lagi jika berlaku sebarang penipuan dalam pilihan raya umum (PRU) akan datangJika berlaku demikian, beliau berjanji, rakyat tidak akan pulang selagi kerajaan yang naik secara penipuan itu tidak turun. "Kita janji, jika kerajaan tak turun, kita tidak akan pulang,"

Apa la! Nak kumpulkan beruk-beruk di KL112 pun dah gagal, ini pulak nak kumpul lagi. Ini la jenis puak-puak Anwarinas yang telah meresap dalam PAS. Jenis menghasut dan mengheret rakyat ke jalanan perjuangkan retorik politik peribadi pemimpin-pemimpin Pakatan Rakyat. Rakyat sudah muak dengan demontrasi jalanan yang dicanang-canangkan Pakatan Rakyat. Yang mengikut hanyalah beruk-beruk PAS yang jadi Pak Turut Anwar China Doll dan DAP. Bodohnya kome. BODOH! BODOH! BODOH!...

2 comments:

  1. 1x1=2+1 jadinya bilik Hotel 121 kahkahkah aku lagi pandai metermatk dari Mat Sabu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...