Monday 5 November 2012

BERAPA BANYAK LA AH-BENG PUNYA SKANDAL?


Skandal Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng didedah dengan rakaman auido dalam bahasa cina telah dimuatnaik ke dalam Youtube dengan judul provokatif "Mendedahkan rakaman audio rahsia Lim Guan Eng & Cheong Yin Fan (Revealing Lim Guan Eng & Cheong Yin Fan's secret audio recording)".  Teman ghase, deme ada hubungan sulit menyulit la kot.  Kome peghati betui-betui, itu pun kalau kome paham cakap cina le.haha..

Kecoh satu Malaya dibuatnya, Siap ada penafian lagi...Seperti biasalah penjilat setianya di Meloyakini dah spin cerita mengatakan itu perbincangan terbuka..

Padahal Ah Beng mengamuk sakan dan serta merta mengarahkan konco-konconya menjalankan satu siasatan selepas satu laman web pro-MCA, Souminews menerbitkan satu rakaman audio.Rakaman video dalam bahasa cina tersebut telah dimuatnaik kedalam laman Youtube dengan judul provokatif "Mendedahkan rakaman audio rahsia Lim Guan Eng & Cheong Yin Fan (Revealing Lim Guan Eng & Cheong Yin Fan's secret audio recording)".

Rakaman berkenaan dikenalpasti sebagai rakaman satu sidang media yang diadakan ketua menteri Pulau Pinang itu pada 18 Julai lalu.

Rakaman berkenaan juga dikatakan mengenai putarbelit Ketua Menteri mengenai penempatan sekolah cina yang mahu dibangunkan oleh BN dan juga dikatakan menunjukkan 'kemesraan luarbiasa' antara Ah Beng dan setiausahanya tersebut..

MKP Ayat Sempoi : Yin Fan nie lagi lawa dari Betty Chew tapi muka lebih kurang...Tertarik menarik Yin Fan memang da----Booom 


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...