Wednesday 23 January 2013

YB PAS Rampas Isteri Saya. Kesian Dia..


Teman tak nak menuduh. Dosa beb! Tapi banyak sangat cerita yang tak sedap didengar pasal pak-pak lebai PAS. Main isteri orang dan macam-macam lagi. Dalam keretapi pun ada, bawak balik rumah pun ada. Kaunseling 3 pagi la. oppsss..Itu kan pas tapi PKR. Tapi pakai lebai jugak..sama la. Tak salah kalau benar-benar ingin beristeri lebih dari satu. Tapi jangan lah sampai isteri orang pun disapu. Macam dah tak anak dara atau janda-janda seperti Ustazah Segera PAs Abby Abadi. Pinang je elok-elok. Kan baik..(Nak Tau Lagi SINI)

Kalau begini lah pak-pak lebai PAS yang berwajah baik berselindung dengan serban dan jubah tapi hakikatnya lebih busuk dari bangkai, apakah yang boleh diharapkan lagi. Kalimah Allah sendiri pun tak mampu nak pertahankan bagaimana nak mengaku memperjuangkan Islam. Hanya bermain retorik politik semata-mata untuk mendapat undi. Tidak ikhlas untuk perjuangkan Islam dan hanya merebut kekayaan hingga tak sedar ketamakkan boleh mengkantoi diri sendiri. Porsche Cayman dan Vellfire menjadi idaman pak-pak lebai PAS. Cuba kira berapa biji ada kat rumah deme ni..heee..

1 comment:

  1. bagi mereka mereka yang sedar, jadikanlah segala yang berlaku itu sempadanan hidup. mereka mereka itu sangat pandai menyorokkan keperibadian yang sebenar, taklah macam orang UMNO, kalau ada pakaian kotor, dicucinya diluar rumah. pak pak lebai tuh kalau ada kekotoran, disembunyikan didalam jubah yang labuh dan dibawah ketayap dan serban. bila dibuka, barulah keluar segala baunya.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...